1

Informační systém pro malé a střední firmy

Cloudové řešení ocení hlavně ti, kteří mají rádi nové technologie a umí je využít pro usnadnění své práce. Desítky firem již zpracovávají své účetnictví v Info Office Online a mohou se naplno věnovat své hlavní činnosti. Přidejte se také mezi firmy, které již neztrácí čas aktualizacemi softwaru, drahou údržbou serverů a složitou synchronizací dat mezi pracovišti.
Aplikace jsou dostupné odkudkoliv, kde je připojení k internetu, takže spolupráce mezi sídlem společnosti, pobočkami nebo externí účetní již probíhá v reálném čase.

8 důvodů, proč vám bude Info Office Online vyhovovat:

2  kompletní sada pro správu firmy

3  snadné a intuitivní používání

4  přístup přes internet

5  bezproblémová spolupráce odkudkoliv

5  vždy aktuální program a data

6  bez výdajů na licence, aktualizace, údržbu

5  pevné měsíční předplatné

5  rychlá zákaznická podpora

Informační systém online. Od 500 Kč/měsíc.

SaaS

Software jako služba

vám umožní být flexibilní v počtu uživatelů, ale zároveň být velmi přesný v plánování výdajů za užívání systému. Odpadají investice do hardwaru, nákupu licencí a za údržbu.

Za používání aplikací platíte měsíční pevnou částku, která zahrnuje úložiště dat, výpočetní výkon, zajištění bezpečnosti a dostupnosti, zálohování, antivirovou ochranu, aktuálnost programu.

Základní nastavení systému a zpřístupnění uživatelům lze provést v řádu dní.

Zákaznická podpora je zahrnuta v ceně a je vám k dispozici už během zavádění. Později za běžného provozu rychle zodpoví telefonicky nebo emailem vaše konkrétní dotazy či upřesní postupy užívání aplikace.

Důvěřuje nám 500+ firem různých velikostí a oborů.

Bezpečnost

Vysoká bezpečnost

Platforma Windows Azure, používá trojnásobnou redundanci. Databáze i aplikace jsou současně umístěny na 3 nezávislých serverech a v případě poruchy jednoho z nich jsou uživatelé automaticky přesměrováni na jiný. Není tak potřeba provádět zdlouhavé obnovování dat ze záložních kopií. Servery jsou navíc umístěny ve dvou geograficky různých místech (Amsterdam a Dublin), takže ani v případě zničení celého datového centra není funkčnost aplikací ohrožena.

Odpadá možnost zcizení dat z okruhu zaměstnanců a administrátorů, protože nemají přímý přístup k databázi. Přístup do aplikací je široce škálovatelný pomocí uživatelských rolí.

Sada aplikací nabízí

celofiremní řešení účetní, obchodní i mzdové agendy.

Sada je rozdělena funkčně do několika aplikací. Každý uživatel si předplatí pouze to, co využívá. Finanční účetnictví zajišťuje Ekonomický systém (ES), obchodní a skladovou agendu spravuje Obchodní databáze (OD) a mzdovou agendu aplikace Personalistika a mzdy (PM). Podání (Po) je určeno k elektronickému odeslání potřebných výkazů na instituce.


Více o aplikacích...

Vychytávky

QR kódy

zadání došlé faktury načtením kódu

vystavování faktur s QR platbou

E-komunikace

automatizované odesílání dokladů emailem

export/import plateb a výpisů z internet bankingu

elektronická komunikace s úřady

integrace EET v ceně

HTML

aplikace v HTML zobrazíte na jakémkoliv zařízení

přizpůsobeno pro dotykové ovládání


 

Info Office s.r.o., online@info-office.cz, tel: +420 383 420 225

 

   Staňte se našimi fanoušky na FB - získáte přísun novinek a bonusy.