Časté otázky:

Jak je zajištěna bezpečnost dat?

Vaše data sice nejsou u vás ve firmě, ale jsou v nejmodernějším datovém centru Microsoft Azure pod stálým monitoringem a 3x replikovaná na geograficky odlišných místech. Komunikace je šifrovaná, nehrozí únik informací. Uložiště je v ceně služby a nemusíte řešit nákup nového serveru nebo údržbu, antivir, zálohování atd.

Z kolika počítačů mohu přistupovat k aplikaci?

Z libovolného počtu zařízení. Nejste závislí na 1 konkrétním počítači, což je velká výhoda v případě poruchy, nebo při kontrole na úřadě, při práci u zákazníka. Aplikace spustíte na jakémkoliv zařízení s přístupem na internet v prohlížeči s doplňkem MS Silverlight (zdarma lze doinstalovat). Přihlašujete se svým uživatelským jménem a heslem.

Jak se provádí aktualizace?

Aktualizace provádíme my, jako poskytovatel služby. Vy, jako uživatel, spouštíte vždy aktuální verzi aplikace.

Jak objednat službu?

- Objednáte u nás službu pro určitý počet uživatelů a zaplatíte předplatné na první měsíc.

Pak pokračujeme zavedením systému:
- import základních dat, vytvoření složek
- nastavení rolí a oprávnění uživatelům, rozeslání loginů a dočasných hesel
- spuštění aplikací z uživatelských zařízení
- školení uživatelů

Za jak dlouho od objednání mohu začít pracovat?

Během několika hodin (nová firma), během několika dní (pokud chcete naimportovat stávající evidenci).

Jaké formáty mají výstupy?

Standardní formáty pro sestavy: PDF, Excel, HTML, CSV, text, obrázek a další. Seznamy jdou přímo exportovat do Excelu. A pro složitější analýzy je možné z aplikací získávat velká data přes protokol ODATA a analyzovat je v Excelu nebo v Microsoft Power BI.

Když přecházím z jiného programu, lze naimportovat nějaká data?

Ano, na uživatelské úrovni přes šablony Excel tabule lze importovat: Účtový rozvrh, Položky dokladu, Adresy, Kontakty, Ceníky, Produkty, Ceny produktů, Položky dokladů (Příjemky, Výdejky, Faktury), Kniha majetku - seznam majetku a roční odpisy Zaměstnanci, pracovní poměry, mzdové údaje. Rádi vám s importem pomůžeme.

Kdo převod dat realizuje a kolik nás to bude stát?

Importy lze realizovat i na uživatelské úrovni. Pokud to raději necháte na nás, nabízíme tuto službu za částku 1 měsíčního předplatného.

Mohu začít i během roku?

Ano, bez problémů. Na začátku práce v Info Office Online se nahrají počáteční stavy ze starého systému.

Jak se zaměstnanci naučí s novým systémem pracovat?

Ovládací prvky jsou v celém systému jednotné a ovládání je intuitivní. K dispozici jsou také
- videoukázky
- školení u vás ve firmě nebo přes videokonference
- v ceně předplatného k dispozici zákaznická podpora na telefonu a emailu

Jak změnit/ukončit předplatné?

Sada aplikací je vhodná i pro dočasné projekty nebo pracovní úvazky a proto je velmi flexibilní. Na měsíční bázi lze provést změny parametrů nebo ho úplně ukončit. Stačí do 20. dne předcházejícího měsíce nahlásit změny na zákaznickou podporu.

 

O možnostech převodu dat a zavedení systému se informujte na: online@info-office.cz nebo přes formulář

 


 

Pro koho je cloud vhodný?

Pokud váháte mezi online a on-premise (licencovaným) řešením, zde je několik příkladů, kde jsou výhody onlinu využity naplno...
  • účetní

    Účetní, která chce mít postaráno o aktualizace a IT údržbu

  • živnostník

    Živnostník, který si vystavuje faktury, ale chce zpřístupnit systém své externí účetní

  • papírování

    Mzdová účetní, která sní o elektronické docházce a výplatních páscích

  • investice

    Firma, která stojí před rozhodnutím kupovat nový server

  • homeoffice

    Pozice na dobu určitou nebo s možností home office

  • oz

    Obchodní zástupce, který zadává objednávky odkudkoliv

  • startup

    Začínající firma ocení předplatné bez investic a s vysokou flexibilitou


Video ukázky

 

Info Office s.r.o., online@info-office.cz, tel: +420 383 420 225

 

   Staňte se našimi fanoušky na FB - získáte přísun novinek a bonusy.